Quins passos haig de seguir per recuperar el 10% del valor del meu vehicle?
La Comissió Nacional dels Mercats i de la Competència (CNMC) va resoldre l’any 2015 que 23 marques de fabricants de cotxes havien creat un càrtel per intercanviar informació confidencial, evitant així la lliure competència, i prefixant una forquilla de preus per a cada tipus de vehicle.
Entre els anys 2006 i 2013, uns 10 milions de particulars i empreses van adquirir un cotxe nou, i ara poden reclamar la corresponent indemnització, ja que la Sala Tercera del Tribunal Suprem ha desestimat la totalitat de recursos que els diferents fabricants van presentar contra la resolució de la CNMC primer, i l’Audiència Nacional després, confirmant l’existència de males pràctiques que van obligar als particulars i empreses a pagar un preu superior al degut pel seu vehicle.
Les úniques marques no afectades i que no podrien ser demandades són SEAT i MAZDA. La resta de cases d’automòbil, per tant, s’exposen a ser demandades pels milions de clients afectats, ascendint la indemnització a sol·licitar a, aproximadament, un 10% del preu abonat, que es calcula va ser el sobrecost provocat per les males pràctiques realitzades.
Si va adquirir un vehicle entre els anys 2.006 i 2.013, a BNA S.L. posem a la seva disposició el nostre equip professional essent un despatx amb més de 30 anys de solvència en diversitat de reclamacions judicials per defensar els seus interessos i poder recuperar una part del preu del seu vehicle que mai hauria d’haver pagat.
Contacti’ns al 977.60.53.04, a través de la nostra pàgina web www.bna.cat, o a través del correu electrònic comunicacio@bna.cat, o bé visiti’ns a les nostres oficines de Valls (Carretera del Pla, 52) per obtenir més informació i poder concertar cita amb els nostres professionals, els quals l’assessoraran i el guiaran en la recuperació dels seus diners.
El Tribunal Suprem ha obert la porta a reclamar el que va pagar de més pel seu vehicle, recuperi el que és seu.