El boli i la llibreta o fins i tot l’Excel de tota la vida han passat a la història quan es tracta de portar les gestions bàsiques de l’empresa. Hi ha encara moltes operacions que has de deixar en mans de consultors professionals com BNA, però actualment gràcies a la digitalització, pots gestionar part de la teva empresa des del teu telèfon mòbil.

A BNA Consultors estem digitalitzant molts dels nostres processos per a facilitar al màxim les tasques als nostres clients. Aquí et deixem mitja dotzena apps que et facilitaran la vida a l’hora de fer avançar la teva organizació.

Organització de tasques a través de Trello

Trello és un programari d’administració de projectes amb interfície web i amb client per iOS i Android per organitzar projectes.

Trello és un tauler virtual en què es poden penjar idees, tasques, imatges o enllaços. És versàtil i fàcil d’usar i pot usar-se per a qualsevol tipus de tasca que requereixi organitzar informació. Trello li permet treballar de forma més col·laborativa i ser més productiu.

Les targetes, llistes i taulers de Trello et permeten organitzar i prioritzar els seus projectes de forma divertida, flexible i profitosa.

Missatgeria a l’instant amb Slack

És la solució per a la comunicació interna de les empreses, sobretot si tenen equips de treball a distància. Amb aquesta app pots crear grups de conversa o xat privat amb el teu equip. L’únic que necessites és el correu corporatiu.

Gràcies a Slack la comunicació és directa entre els empleats, i fa que la recepció dels missatges sigui immediata.

Gestiona les teves reunions mitjançant Evernote

Evernote és l’agenda digital perfecte per a organitzar-se i no oblidar-se de cap reunió pendent. En aquesta app pots programar recordatoris, escriure notes, fer presentacions, compartir llistes de tasques i més utilitats.

És una aplicació molt intuitiva i senzilla per treure-li el màxim rendiment des del primer moment.

Gestionar xarxes socials? Hootsuite

Hootsuite és una plataforma de gestió de xarxes socials creada per interactuar, escoltar, analitzar i brindar seguretat.

Si la teva empresa té presència a Facebook, Instagram o Twitter, has de provar Hootsuite. Permet administrar múltiples xarxes socials des d’un mateix lloc, programar publicacions, interactuar amb la teva audiència, fer seguiment als continguts publicats, etc.

Organitza les consultes dels teus clients amb Desk

Aquesta app et permet gestionar de forma organitzada totes les demandes i consultes dels teus clients. Desk t’ajuda a gestionar totes aquelles peticions i sol·licituds dels teus clients o usuaris de forma molt senzilla i amena per a l’usuari.

Desk és de les millors eines per a l’atenció al client amb la qual podràs apropar-te i fidelitzar la teva comunitat. I amb una comunicació directe ajudarà a resoldre tot tipus de processos de manera ràpida i eficaç.

Atenció al client amb WhatsApp Business

Una de les apps que més recentment ha evolucionat ha estat WhatsApp, creant la seva versió específica per a negocis – WhatsApp Business.

El concepte és el mateix que el WhatsApp personal, tot i que a la versió per a empreses hi ha una série de funcionalitats molt útils per a tota mena d’organitzacions. I a més és gratuïta!

Compta amb l’ajuda de professionals per gestionar la teva empresa

Tot i tenir grans facilitats i recursos que ens ajudin al dia a dia en l’àmbit laboral sempre hi haurà gestions o processos de gestorio o assessorament que requeriran d’ajuda de professionals.

I per això hi som nosaltres, a BNA portem 30 anys oferint assessorament integral tant a empreses com a clients particulars.

Contacta amb nosaltres a comunicacio@bna.cat o bé trucant al 977 60 05 00 i estarem al teu servei per ajudar-te en tot el necessari.